Feber & förkyld

Usch jag hatar verkligen att ha FEBER ! Förkyld kan man väl vara men att vara genomblöt av kallsvett är inte helt ok!
I alla fall så ringde dom från Anderssons trafikskola idag och sa att jag skulle komma dit och hämta pengar för en lektion som jag inte brukat. Jag förstår fortfarande ingenting för jag har inget minne av att jag har missat någon lektion hos dom.. men det är ju alltid schysst att få lite extra pengar!

Nu känns allt mycket bättre i mitt liv.. jag vill inte gå in på varför jag känner så men så är det i alla fall!
En anledning kan jag ju berätta om och det är att jag kommer ta det lugnt med alkoholen ett tag framöver eftersom att det blivit jävligt mycket sen jag tog körkortet.. har supit mig full tisdag, torsdag, fredag & söndag!!! Inte så konstigt att man sitter med feber & frossa & skit nu lixom..

Om jag är frisk på onsdag så ska jag åka till arlanda på rekryteringsmässan!
Jag måste verkligen hucka jobb och det verkar finnas bra med jobb där..

Ha d så bra!

Mange.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0