Funderar på att göra en ny bloggdesign.

Fan jag är lite sugen på att göra en makeover på min blogg.. får se om jag orkar ge mig in i det projektet snart!

Detta har hänt:

Torsdag - Alla hjärtans dag.. jag och Sabina åt god mat & dessert.. riktigt mysigt! Fick lyxig choklad och coconut showercream från Body Shop av älsklingen.. aaaaw she's so sweet! Hon ska få present från mig senare :)

Fredag - Efter att Sabina hade slutat jobba så åkte vi till Sävja och hämtade ut hennes nya laptop.. hon ville ha hjälp att installera den o grejjer..

Lördag - Melodifestivalen.. haha ja jag vet att jag är en toffel!

Söndag - Jag och Sabina tog en promenad.. 2 mil.. det tog 3 timmar!

Imorgon - Då ska jag till Anderssons trafikskola och boka körlektioner igen.. har inte kört bil sen i somras så känner att jag måste få in vanan igen.. körkort please be mine soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0