Fuck!

Hello everybody! (haha som att någon läser min blogg?)

Igår drog jag till Carlos på kvällen.. Dan & Sammy kom också dit.. vi började dricka bärs sen drog Sammy hem och vi andra drog till Svenssons.. där träffade jag Jonte, Wille, Filip och massa andra polare så det var kul!

Idag har jag mått skitdåligt så jag kände att jag var tvungen att skippa gokarten som jag skulle på idag.. så jävla kefft! Alla hade säkert skitkul där borta! Aja det kommer väl fler tillfällen hoppas jag..

Pappa kom hem med en kasse alkohol till mig idag också haha! Vet inte vart han fått det ifrån men det var 1 liter absolut vodka & 1 liters burkar med bärs.. så jävla nice!

Snart ska jag sätta igång med Helenas blogg.. jag lägger in en bild på designen och en länk till hennes blogg när den är klar!

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0