1 veckas bloggtorka!

Detta har hänt:

Lördag - Först drog jag till Kotten.. började dricka bärs.. sen drog jag över till Felix.. drack bärs och nån skum absint? Blev full.. vi drog till Bj.. jag snackade med en gammal polare som bjöd på bärs.. Sabina ringde.. hon ville att vi skulle dra hem.. hon bjöd på maxmat.. jag blev glad.. vi tog en taxi hem.. vi "sov".. haha!

Söndag - Tisdag - Slappdagar.. inget hände!

Onsdag - Chillade i butiken (Frita La Vincha) med Sabina..

Torsdag - Drog till Stockholm.. pappa bjöd på kinamat..

Fredag - Sabina kom hit med massa godis & läsk.. vi såg lite på Let's Dance.. hjälpte Sabina att köpa en bärbar dator..
 
Magnus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0